Thursday, July 20, 2006




Dün bütün gün hastalıktan süründüm. Doktora gidip ilaç aldım. İş yerinde bu sıcakta hırkayla oturdum. Ve sürekli sızlandım fakaaaaaaat işçıkışı AlsancaK'a gidiyoruz denince birden yüce bir güç beni iyileştirdi. 6 kız önce bu yaz evlenecek arkadaşımız Seçil için moda evlerinde gelinlik baktık. 6 kişi gittiğimiz için herhalde bize hep randevu alıp gelin dendi:) Aslında bu bizim günümüz. 4 sene önce başladığımız günümüz hala devam ediyor. Gün için İzmir'de gitmediğimiz mekan kalmadı:)Bu seferki günümüzde eşi Ayşegül Almanya'da olduğu için onun yerine gelen Tolga'da vardı:)) Acaba bizim ne zaman çoluklu çocuklu günümüz olacak diye konuştuk fakat daha sonra bu fikir tüylerimizi diken diken etti hemen sustuk.
gün bitince gene hasta halime geri döndüm. Bakalım yarın sabah nasıl uyanıcam???